19 Aralık 2015 Cumartesi

Ann Gawthorpe - Biyografi ve Anı Yazarlığı (Write Your Life Story and Get It Published)







Kitabın orijinal adı başlıktaki gibiyken neden Türkçe çevisirinde 'biyografi' kelimesini kullanmayı seçtiklerini anlayamadım. İçerik tamamen otobiyografi ve kendi anılarımızı yazmak üzerine; kafa karışıklığı olmasın.

Kütühane rafları arasında gezinirken tesadüfen gördüğüm bu kitabı anında aldım elime. Yazmayı, özellikle kendi anılarımı yazmayı çok seviyorum, ve bununla ilgili en sık kullandığım mecralar ekşisözlük ve facebook. Aynı şeyleri bir de yazıya dökmeye gerek duymadığımdan günlük vb. tutmuyorum ancak bir gün Alpay Erdem'in Ben', gibi bir ya da sırf anılarımdan oluşan bir kitap yazmak isterdim.

Ciddi okuyup, emek verince oldukça faydalı olacak bir kitaba benziyor. Bu Teach Yourself  ve Dummies serilerinin her kitabına bayılıyorum zaten :)

Daha önce kullanıp memnun kalanınız var mı?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder