15 Aralık 2015 Salı

Feyyaz Yiğit - Olduğu Kadar



Feyyaz Yiğit, ta Okan'daki skeçlerinden beri bildiğim, ama yakın zamanda adını ekşisözlük'te tesadüfen görene kadar unuttuğum muhteşem bir adam. Kendisi hakkında bir fikriniz yoksa aşağıda bu kitabından da bahsettiği videolarını izleyerek bir fikir edinebilirsiniz:







Kitaba gelirsek, Feyyaz'ın yazdığı ilk, benimse okuduğum ikinci kitabı. Birkaç gün önce Aptal'ını da okudum. Şu an Olduğu Kadar'da 50'li sayfalardayım, ve gerçekten kahkaha atmak için okumaya mola verip öyle devam etmem gerektiği zamanlar oluyor. Hele ilk sayfayı okurken gerçekten etraftakilerin bir durup beni süzdüğünü hissettim.

Feyyaz 27 yaşında, asıl mesleği nedir ne değildir vallahi bir fikrim yok. Öyle büyük edebi beklentiler içine girmeyerek, sadece adamın kafasını sevdiğim için okumaya başladım ve gerçekten bayıldım iki kitabına da. Altını çizip tekrar tekrar okuduğum onlarca cümle var.

Bir şans verin bence. 

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder