18 Aralık 2015 Cuma

Konu Dışı - Ay ben bugün ne gördüm

Ay işte bunu gördüm :)


Bu serinin psikoloji, felsefe, ekonomi vb. üzerine kitaplarını görmüş ve incelemiştim, ama Shakespeare'i ilk kez bugün gördüm mağazada. Etiket fiyatı 65 tl'ydi ama 48'e düşmüştü fiyatı. İnternet fiyatı da gördüğünüz gibi 45.5 tl.

Geçenlerde BKM Express'in yeni  üyelere 20 tl iadesi ile ilgili kampanyasını görmüş ancak kullanmamıştım henüz. Ben de hem bu bahaneyle, hem de bugün gece 12-7 arasında kargonun ücretsiz olmasını kullanıp sipariş verdim. Yani her şey dahil olaraktan 25 tl'ye gelmiş oldu bebeğim <3

Edebiyat konusunda cehaletimin sonu gerçekten yok, bununla birlikte Shakespeare'i aman aman okumuş da değilim. Ama içimde bir merak uyandırdı, vallahi kitabı canım çekti. :)

Ulaştığında ilk sayfasını da paylaşırım elbet, sevgiler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder