15 Aralık 2015 Salı

Paul Auster - İç Dünyamdan Notlar ( Report from the Interior)





Çok zor bir sınavdan çıkıp kitap okumak için kütüphaneye gitmiştim. Elime geçen birkaç kitabın yanında New York Üçlemesini de almak istiyordum. Birisi benden önce davranıp almış kitabı, ben de önce kapağı farklı geldiği için gördüğünüz kitaba yönelim. İlk sayfasını okuduktan sonra ise okumakta olduğum bir başka kitabı bırakıp İç Dünyamdan Notlar'a başladım hemen. Daha sonra da kafamın daha dingin olduğu bir zamanda okumak üzere rafıma kaldırdım maalesef. Henüz geri dönemedim.

O değil de saatin bir yüzü yok mu gerçekten de? Dolunayı da hep iri gözlü bir kadın olarak görmüşümdür ben; kimse beni aksine inandıramaz.



Büyümeyelim de kirlenmesin dünya.




Satın Almak İçin

Daha Fazla Bilgi İçin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder