16 Aralık 2015 Çarşamba

Paulo Coelho - Zahir







Evet bir farklılık görüyorsunuz, bu 'ilk sayfa'mız bir e-kitaptan. E-kitaplarla ilgili ayrı bir blog yazısını daha sonra yayınlayacağım. Ekşisözlük sayesinde binlerce türkçe e-kitaba sahibim, hatta bu sayede bir e-kitap okuyucu (Paperwhite 2) de edindim geçtiğimiz sene. Dediğim gibi uzuuuunca bahsedeceğim daha sonra.

Zahiri ilk kez lise hazırlık yazında okudum. Yaz boyunca 3 kitap okumam gerekiyordu. Sırf kapağının güzelliği için aldığım bu kitap beni çok etkiledi ve hayatımda  ayrı bir yeri oldu. Zahir'i okuduktan sonra Paulo Coelho'nun tüm diğer kitapları aldım ve onları da okudum, okumaya da devam ediyorum.

Genelde kitaplarındaki hikayelerin kendisinden hoşlanmasam da, hayata dair birçok ilham verici fikir içeriyor Coelho kitapları. İçlerinde kendime en yakın bulduğum ise Brida.

Var mı okuyanınız, seveniniz?

Sevgiler


Satın almak için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder