20 Aralık 2015 Pazar

Sandra Cisneros - My Wicked Wicked Ways




Bu kitabı bulmam tamamen tesadüfi oldu.


Dün paylaştığım 'This is how you lose her' adlı kitabın en başında aşağıdaki alıntıyı gördüm önce:


Kabaca çevirmem gerekirse:

Tamam, bizden olmadı ve dürüst olmam gerekirse bütün anılar hoş değil.
Ama güzel zamanlar da oldu.
Aşk güzeldi.
Yanımda eğri büğrü uyumanı severdim ve hiç kabus görmezdim.

Bizimki gibi savaşlar için yıldızlar olmalı.

Ayrıca sırf bu kısmın bestelenmiş hali de mevcut:





Tek kelimeyle içim ezildi okurken. Bayıldım bu satırlara. Hemen araştırdım şiiri ve şairi, ve sonuçta bu kitaba ulaştım. 'One Last Poem for Richard' da bu kitapta yer alıyor. İstisnai olarak ilk sayfa haricinde bu şiiri de paylaşmış olayım.

Sanırım ilk kez bir şiir okurken ağladım hayatımda. Çok güzel.



Sanırım bu blog hayatıma çok şey katacak, bir sürü açıdan. Normalde belki de elime almayacağım kitapları alıp inceliyorum, ve her kitap beni bir başka kitaba götürüyor bu sayede.

Sizler ne düşündünüz? Beğendiniz mi?

Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder