24 Ocak 2016 Pazar

Digital Photography - Complete Course




Merhabalar :)

Yakın zamanda merak saldığım dijital fotoğrafçılık hakkında neredeyse 0 (sıfır) bilgiye sahibim. Katıldığım günübirlik workshoplar bile ufkumu kat kat katlıyor, ve gerçekten hiçbir eğitimim yok. Bu sebeple bir yerden başlamam gerektiğine karar verdim, ve pratikten önce teoriye yönelik bir şeyler yapmak istedim.

Kitapçılarda bulduğum kitaplar içinde bir tanesi haricinde geri kalan çok içime sinmedi. Ben de bir e-kitap arayışına girdim. Ekşisözlük'ten bir yazar sayesinde 1-2 kitaba erişimim oldu ve bu da onlardan bir tanesi.

Toplam 20 haftada, dijital fotoğrafçılığa dair bilinmesi gereken birçok noktayı öğretmeyi hedefleyen bu kitabı ipad'den ve laptop'ımdan okuyorum. Bir de bir defter aldım, oraya not alıyorum önemli noktaları. Fotoğraf çektikçe bastırıp oraya koyacağım aynı zamanda :)

Kitabın basılı halinin kütüphanemde olmasını istiyorum ama aceleci yapım gereği öncelikle elimde olan pdf versiyonun saldırmış durumdayım.

Şimdiye kadar çektiğim fotoğraflardan birkaçı da aşağıdaki gibi:





2 yorum:

  1. uzun zamandır düşündüğüm bir konu, maalesef dünya tatlısı torunuma baktığım için bloğum dışında a sosyal oldum. içimde uhde kalmasın istiyorum. 70 yaşında bile olsa bu fotoğraf işini halledeceğim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbir zaman geçdeğil, ne zaman başlasanız kardır (:

      Sil